Sommaren är typ här har ja hört!

Nu är projektet över äntligen som jag har längtat efter denna dag. Nu är det bara två redovisningar, en inlämning och ett prov sen är allt klart! Idag efter att kollat på ett par redovisningar for jag, Rebecka, Anna och Erica ner och tog en lunch på rådhuset ute i solen. Riktigt skönt! Just nu sitter jag i solen och tänkte försöka få lite bränna. Om en stund tänkte jag ta tag i lite plugg så bag får det gjort. Men först ska jag njuta lite i solen. Försöker att överleva utan solglasögon men ögonen rinner bara så får nog hämta dem. Mina ögon blev typ förstörda i somras av all sol som blänkte i poolen så jag är beroende av mina solglasögon ögon jag slog ju på stort förra sommaren och köpte äkta ray ban och det är inget jag ångrar det var värt varenda krona. Så det rekommenderar jag om ni har en krona över. Ne nu ska jag sola så ni får ha det bra!

evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0