Tisdag

Jag kan nog redan nu förvarna om att det kommer bli ganska dåligt uppdaterat här. För nu kör firandet ifrån och det är något varje dag nu förutom söndag. Allt från utgångar till klass grejer. Men det ska bli sjukt roligt.

Idag har jag bara slappat och kört gärnet på gymmet. Svetten bara rann av mig. Körde kondition och sedan ben och mage. Mina favorit muskler haha;) om en stund kommer Anna och hämtar mig och Johanna så ska vi åka ut till resten av alla västerhöjdare. Hoppas det blir en bra kväll. Imorgon så blir det skola igen och sen på kvällen ska vi ha samhällsmiddag på kvällen. Torsdag är det kort skoldag och sedan ska klassen nog ut ihop på kvällen. Fredag ska jag fixa lite och sen ska jag nog träffa tjejerna på kvällen. Lördag ska jag fira mamma och spray tan. Söndag vila upp mig och fixa. Sen på måndag är det avloppet och skumpartyt. Tisdag är jag ledig från skolan och då ska vi fixa kortege vagnen och lite sånt. Sen onsdag få smäller det!

Så nu vet ni!

Ha det bra!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0