Då var ännu en dag snart över

Idag har jag tagit sovmorgon. Kände att jag var värd det och sen behövde min kropp det. Efter en god frukost framför tv:n så tog jag en lång och skön dusch ( OBS säg inte till pappa att jag duschade länge;-) ) sen hämtade jag upp min farmor och farfar och skjutsade dem. Jag fick med mig deras hund. I väntan p att de skulle bli hämtade igen tog vi en promenad och lekte i gräset. Sedan när vi hade hämtar dem igen så blev jag bjuden på mat. Sen fastnade jag hos farmor en stund. Sen nu ikväll har jag börjat skriva på inlämningen och letat artiklar. Precis slog jag igen dator för jag orkade inte mer för ikväll. Så nu ligger jag invirad i filten och kollar på tv. 



Jag är just ni väldigt trött på min förkyld det är jobbigt bär huvudet värker. Jag tycker den kan bryta ut och sen försvinna men ne den ska tydligen krypa fram och tillbaka. Så vi får väl se hur länge! Jag brukar alltid vara förkyld länge när jag väl blir det så vi får se! Det är ju i alla fall bättre med förkylning än många andra sjukdomar. 

Jag vill ha idéer på vad jag ska skriva om så kommentera!!!!

Ha en bra kväll så hörs vi!

kram
Evve 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0