Lördag

God kväll eller kanske mer god natt!

Idag har jag inte fått sovmorgon men det är jag inte sur för. Imorses hämtade jag upp min kära kusin och så drog vi till aqua vitalis där vi bara slappade i 6 timmar. Så skönt och det var faktiskt bättre där nere än vad jag trodde så dit ska jag någon mer gång. När vi kom på morgonen hade vi hela vitalis för oss själva i säkert en timma innan någon kom. Det var skönt att bara få koppla av och släppa allt plugg för en dag. Sen på kvällen blev det lite god mat med Anna och hennes bror. Så efter min kalla cykeltur hem så ligger jag här nu i min varma säng. 

Hösten är verkligen här nu. Längtar nästan lite tills man kan gå runt med vinter jacka och stor halsduk och sen lite snö på marken. Jag får äntligen komma iväg lite och pka skidor. Mamma och pappa bokade en stuga så jag ska hänga med och åka skidor bara jag inte har tenta eller något den veckan. Har jag inte det så blir det skidsemester. Det är ganska bra med distans plugg egetligen för man kan verkligen planera kurserna själv hur man vill lära sig. För jag är en person som inte kan sitta och plugg hur tidigt som helst på morgonen för då somnar jag i böckerna. Efter lunch funkar det ofta mycket bättre och då kan jag se på föreläsningarna då istället än att man skulle ha en föreläsning i skolan 08.00 som jag inte skulle lära mig ett skit av. Men sen finns det nackdelar med som att man skjuter upp saker! 

Ne nu håller jag på att somna! 

God natt
Evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0