Söndag

Det är så skönt för jag kommer nog aldrig mera behöva ha söndagsångest. För jag går typ aldrig i skolan på måndagar utan om vi har träff är det oftast på onsdagar. Ska jag ärlig så har jag nog aldrig tyckt det varit så roligt att plugga som detta jag nu har gett mig in på. Det måste väl betyda att jag kommit ganska rätt. Sen har jag insett hur bred utbildningen är och hur man kan klättra. Och det bästa av allt att jag får hjälpa människor och jag ska kunna göra skillnad. Jag vet att jag tjatar men det är sjukt att för en vecka sedan hade jag panik och nu sitter jag här utan panik. Vist först måste jag klara av tenter och allt det men jag tror inte det kommer bli svårt när man tycker något är roligt.

Hoppas all mår bra. Själv mår jag bra lite trött som vanligt ;)

Jag är så sjukt sugen på att resa. Antingen typ åka skidor utomlands eller typ åka till något exotiskt land som typ Karibien eller något liknande. Så vi får se!

Ne nu måste jag plugga lite till innan jag ska dra vidare.

Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0