Dagarna bara flyger iväg

Vart tar dagarna vägen? Känns som att lika fort man vaknar så ska man sova igen. 
Idag vaknade jag upp brevid min lilla Max och det blev en liten frukost i solen och sen blev det till att ta tag i gårdagens disk och det var en hel del. Sen for vi till min mormor och åt mat tillsammans med min familj. Sen efter det fick vi ett ryck och åkte och tog året första dopp. Sen blev det att ta hand om den sista disken. När det var gjort skyndade jag mig hem och träffade en saknad vän Anna. Det blev en promenad men massor prat alltid lika mysigt och skönt att pratande den flickan. 

Igår tog vi sovmorgon och efter det kom Linn och Martin och fortsatte med påskmaten som vi redan började med på fredagkvällen. Och sen blev det påskfirande hemma hos Max med hans kompisar. Jag känner även att jag vill skryta om att jag och Linn styrde upp ett påskbord då vi gjorde allt själva (Max och Martin var väl också med på ett litet hörn ;-) )från grunden och det blev grymt och alla blev mätta. Vilka 19 snart 20 åringar skulle liksom få försig att vi gör ett påskbord från grunden? Tydligen vi två. 

Ne nu ska jag sova! 

Godnatt på er
Evve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0