Hur mycket glädje och lycka finns det

Hej på er!

 

Jag är väl medveten om hur dåligt jag har bloggat den senaste tiden. Och jag vet inte om det kommer bli bättre heller men jag ska försöka i alla fall. Livet är verkligen underbart! Kan väl säga så att den senaste tiden har varit en mycket bra tid. Jag har märkt eller jag har väl alltid vetat att jag är sjukt dålig på att utrycka hur glad jag känslor i allmänhet. Jag antar att det är väl sådan jag är och jag hoppas att de runt om mig lär sig att de mitt sätt att visa hur glad jag är för något eller vad jag känner. För jag är inte en människa som utrycker känslor på ett tydligt sätt som många andra kanske gör. Jag kanske mer gör konstiga saker som skrattare eller ansiktsuttryck eller likande medans mång andra har lätt för att utrycka sig med ord. Men jag tror inte jag är ensam om detta för vi alla är ju olika. Så nu vet ni det haha. 

 

Förövrigt mår jag mycket bra och humöret är på topp. Suget efter sommaren och jobb och utlandsresa är enormt. Jag känner hur mycket som helst bara för att jobba ett litet tag och tjäna massor pengar och ha roligt. Jag tror längtan efter detta har växt enormt eftersom denna kursen jag läser nu är lite seg och kanske inte den roligaste enligt mig. Den är väldigt lärorik men jag tycker att momenten är lite sådär vill mest bara få det gjort. Längtar något enormt också efter nästa kurs som handlar om kost och fysisk aktivitet det känns som en kurs jag verkligen kommer gilla. Så jag får bita i det sura äpplet och göra det som måstes. 

 

Ne nu ska jag fortsätta kolla på Twiligth och sedan ska jag sova. 

 

Ha det bra

evve

 


Kommentarer
Postat av: Angie

Åh Evvi vad glad jag blir när du är glad!:D puss på dig

2014-04-16 @ 15:03:45
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0