Måndag och jag är såå glad

Hej på er kära vänner!

Just nu är jag super glad och nöjd med livet. Idag har jag hunnit med massor och endast viktiga saker. Jag har haft seminarium och lånat om en bok och hämtar två böcker men störst av allt jag gjorde klart min idiot hemtenta som jag bävat för länge och skjutit upp jätte länge och den har deadline på fredag. Jag trodde jag skulle skicka in den i sista sekund men jag kände idag att jag vill bara bli av med den så satt i 3 timmar i sträck och bara skrev. Och vet ni jag hann klart med hela!! Så nu är den in skickad och över och ännu en kurs är avklarad. Nu har jag endast en kurs kvar och efter den  sommarlov. Så en tenta 4 juni sen är jag klar så nu ska jag ta det lugnt ett par veckor och sen plugga till sista tentan. 

Jag är så nöjd med mitt liv har underbara människor runt mig, har sommarjobb, skolan går grymt bra, det är underbart väder, humöret är på topp hela tiden och allt känns bara så perfekt. Det känns så bra att jag nästan börjar fundera på om livet kan vara så här lätt och underbart. Jag och Linn pratade igår och kom fram till att vi båda kände likadant. Det kommer bara positiva besked hela tiden och allt känns så glatt och underbart. 

Så nu ska jag säga godnatt och drömma sött!
Kram
Evve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0