Såå glad över ett mail

När jag kom hem från stan nyss så plinga det till i min mobil och jag hade fått et mail. Jag öppnade mailet och ser bara hur det står med stora bokstäver Hej o stort grattis Evelina. Jag har blivit till delat ett stipendium jag är 1 av 19 från Västragötaland som har blivit utvald att få detta stipendium. Nu låter jag jätte skrytig och det är inte meningen. Men jag tror alla hade blivit glada över att ha blivit först utvald och nominerad och sedan utvald att få stipendiet. Så mitt humör som redan var på topp är nu ännu högre om det ens är möjligt. 
 
Kom även på att det är ju första april idag men detta är inget skämt så ni vet ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0