Vissa veckor lugna andra stressiga

Just nu känner man mig bara trött och lite rörig. Det är så mycket som ska fixas. Igår hade jag seminarium som tog en hel del tid, idag har jag fixar massor ärenden och även fixt det sista inför avslutningen med simningen på torsdag, sen imorgon ska jag till Jönköping och där kan jag nog äntligen komma av lite, torsdag ska jag hem från jkp, sen iväg på idrottsförbundeta möte där jag ska ta emot mitt stipendium. Sen efter det kan jag äntligen bara släppa många delar. Låter kanske inte så mycket eller rörigt men det är mer rörigt än vad det låter. 

Idag har jag som tidigare sagt fixat ärenden och sen åkte jag till mormor och åt lunch och umgicks med henne. 

Imorgon ska jag fixa lite på morgonen och sen ska jag ta tåget till Anna i Jönköping och bara umgås och massor tjejsnack. Stannar där till på torsdag så det blir bog roligt. Var ett tag sedan jag var där så det ska bli jätte roligt.

Nu ska jag titta vidare på tv och sen sla gå och lägga mig i min nybäddade säng!

Godnatt
Evve 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0