Jag lever tro det eller ej

Jag lever och har ett underbart liv dock inte orken riktigt just nu till att blogga. Mem jag tänkte jag skulle försöka slänga in ett litet inlägg. Idag har jag jobbat och gör det samma imorgon sen är jag ledig 5 dagar till och det är väldigt skönt. Veckan som gått har jag tillbringat till mesta dels med Max men har även hunnit träffa lite vänner. Har helt enkelt njutit av att varit ledig. Igår firade vi Max hela dagen som fyllde år. Så det var en hel dag med lite från hans släkt och god mat och tårta. 
Imorgon blir det jobb igen sen kommer Max till mig på kvällen. Det är sjukt att man kan sakna en person så mycket trotts att vi sågs imorses senast. Så tur jah får träffa han imorgon igen! 

För övrigt är allt bra hade dock en hemsk dröm inatt dock minns jag den inte så tydligt men jag vaknade i alla fall av att jag var vrålarg och hade panik och var helt förvirrad. Och enligt Max hade jag gråtit och pratat jätte mycket i sömnen så det måste varit hemskt och det lilla jag minns var hemskt verkligen. Men på någotsätt tror jag att hemska drömmar har något positivt med sig så jag lugna mig efter en stund. Men var ändå trött och seg hela dagen.

Ne nu ska jag få kontakt med Anna för ska hänga med henne, Erics och Charlotta till pims och ta en drink eller för mig blir det alkoholfritt pga jobb. Men det blir nog mysigt ändå och lite spontant bestämt av mig att hänga med. 

Ha en bra lördag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0