tisdag och 2 dagar jobb kvar

Nu är det inte alls långt kvar till Grekland och jag är verkligen jätte taggad! Men först ska jag jobba imorgon och på torsdag sen är jag klar för sommaren. Idag har vi än så länge haft 9 gäster sedan 10.00 så just nu sitter vi och värmer oss i personalrummet. Här lär vi nog sitta tills nästa gäst kommer för det är verkligen svinkallt ute. Trotts att jag har fodrade gummistövlar extra fleece och mammas vindtäta regnjacka..... tur det är bara 2 dagar kvar, skulle faktiskt inte förvåna mig om jag skulle bli förkyld.

Idag när jag kommer hem ska jag umgås med Max och det var faktiskt ett tag sedan nu! så jag längtar jätte mycket!!

ne nu ska jag hitta på något innan jag blir uttråkad!

Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0