Måndag ny vecka och ny kurs

Jag måste säga att just nu i lurarna samtidigt som jag skriver spelas låten "Utan dina andetag" med Linus Svenning. Jag bara älskar den låten just nu och den går på repit hela tiden så snacka om att jag kommer tröttna på den snart. Varför gör man jämt så med låtar man tycker är bra? Man liksom lyssnar sönder dem på en gång och sen lyssnar man inte på dem mer.
 
Nog om det. Idag är det ingen vanlig dag utan min "lilla" brors födelsedag. 17 år det är siffran han nu kan titulera sig som han är ju snart i kapp mig känns det som. Jag tycker otroligt mycket om min bror även om han inte alltid tycker som ja. Jag och min bror har nog alltid haft mer en kompis realation än en syskon realtion. Eftersom det inte skiljer så många år på oss och mamma och pappa har alltid varit noga med att vi ska ha roligt ihop och jag har aldrig behövt vara barnvakt eller passa han som många andra syskon gör med varandra. Därav tror jag att vi mer är som kompisar för att vi är lite mer i nära åldrar och så. Nu blev det konstigt som vanligt men ni får försöka förstå ändå. Med lättare ord min bror betyder så sjukt mycket för mig!
 
Idag förutom att fira min bror har jag varit i lite affärer med min farmor. Sedan har jag handlat med mamma och bara tagit det lugnt. Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på familjen annorlunda och ser vist nu att jag missat 6 minuter eller ne det har jag inte. Det verkar som att jag inte kan klockan.  
 
Imorgon vet jag inte vad som händer kanske ska börja titta lite på min nya kurs som handlar om samtalsmetoder och kommunikation. Vi går nu in i coach kurserna så det ska bli roligt. 
 
Ha det så bra
 
evelina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0