Borta bra men hemma är nog bäst

Det känns skönt att vara hemma och få sova i sin egna säng. I torsdags så åkte vi mest blir och slappade i stugan medans min längd galna far åkte längdskidor. Vi kom fram ganska sent så jag och mamma kände mest för att bara titta runt lite och sedan titta på tv och så blev det. Sen var det även svin kallt så man hade typ inte lust att göra något ute det var över minus 20.
I fredags åkte jag med mor och far och åkte längdskidor. Dock var det inte jätte roligt det enda roliga var att åka ner för backarna.
Lördags åkte jag slalom på dagen och det var så skönt och roligt. Så jag var riktigt glad över att få stå på skidorna igen. Sen på kvällen var vi ute och åt mycket god mat vi hade tänkt äta tre rätters men vi orkade bara för och varmrätt så det blev inget sött och gott.
Idag så städade vi stugan åkte till en jätte mysig fäbod med grym utsikt och åt våfflor och drack varm oboy. Sen for vi hem till Skövde och nu sitter jag här framför datorn och är jätte lycklig över att ha wifi. För mitt internet som ingår i mitt abonemang tog slut i torsdag och så köpte jag 1GB till som skulle hålla resten av månaden men sen i fredags så slutade det funka och sen har det inte funkat mer så jag har knappt kunnat kolla internet eller något. Lite jobbigt! Och jag vet att det är ett i-lands problem men har man inget att gör är det ganska roligt att titta instagram, twitter, facebook och allt man kan kolla. Så jag är glad över att vara hemma. Även om det är roligt att åka skidor nästa gång ska jag nog dra mig uppåt åre eller neråt europa! ;-)

Ne nu måste jag hämta laddaren innan min dator dör!

Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0