Helgen

Hej gott folk! 

I fredags drog jag ner till Anna för att hälsa på i henne i Jönköping. Senare på kvällen kom sen Erica och Johanna med och då åt vi god mat och jag och Anna fixade en drink. Mycket mysigt! Sen på lördagen så gick vi på stan och lunchade. Sedan åkte vi hemåt och väl hemma så bar det vidare mot mina kusiner med familjen där vi käkade pizza och pratade shit. På kvälla kvisten fick jag och Linn ett litet ryck och sa hej då till de andra. Vi drog hem och tog på oss skidbyxor, mössa och allt varmt vi hittade och drog till billingebacken och åkte säck. Man kände sig som ett barn dock i en brantare backe! Efter lite åka hamnade vi mitt i backen och satt och pratat. Det var längesedan som vi träffades så vi hade jätte mycket att prata om. Det var en riktigt mysig kväll. 
Idag har jag varit på möte och sedan haft främmat av mormor, farmor och farfar för en söndags middag. Och nu resten av kvällen sitter jag äntligen i soffan och bara latar mig. 

Jag måste säga att skidsuget är enormt nu men inte nu i helgen utan nästa ska jag åka både slalom och längd. Längtar det ska bli skönt att komma iväg. 

Hoppas allt är bra med er! 

Ha det bra 
Evve






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0