Pluggpluggplugg

Jag pluggar och pluggar men det känns som man knappt kan något ändå. Men jag tror jag kan mer än vad jag egentligen tror så får hoppas på det. Har ju trots allt två hela pluggdagar kvar innan den hemska tentan. Och jag ska klara den annars blir jag sur på mig själv!

För övrigt är allt bra väldigt trött som vanligt så det kanske inte var så chockerande. Har även tränat i morsers första gången på 2 månader. Har äntligen blivit fri som min hemska förkylning. Så jag körde lite krosstrainer och körde igenom kroppen lite löst. Sjukt hur mycket man tappar på 2 månader bara.

Nu ska jag slänga ihop plugg böckerna och gå ur mitt rum som jag i stort sett har befunnit mig i hela dagen. (hatar egentligen mitt rum men det är ju ända stället man får lugn och ro och inte massor spring).

Ha det bra!

evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0