Fint

 
 
En sån fin video och låt som jag tycker tjejer verkligen borde ta till sig av. Jag kan säga att jag själv rör knappt min sminkväska längre och jag tror det är för att jag tack vare en fin människa insåg att man är finare som man är utan allt kladd i ansiktet. Och jag insåg även senare sen att jag har nog aldrig fått så mycket komplimanger för mitt utseende av andra sedan jag näst intill slutade sminka mig. Nu använder jag endast smink som en liten rolig grej då och då när man kanske ska göra något speciellt men knappt då använder jag något mer än mascara, ögonbrynspenna och kanske lite puder. Jag är stolt över mig själv att jag vågade stå emot och göra det jag viste att jag själv tyckte var skönast. Tycker fler borde göra det för det finns allt för många idag som lägger ner för mycket onödig tid på att ex. sminkning! Tänk hur mycket roligt man istället hade kunnat göra på den tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0