Fredag och min sista lediga innan 7 dagar jobb

Hallå!

Jag är väldigt trött nu känner jag och borde nog sova eftersom imorgon startar min jobbvecka. Så från imorgon till fredag så jobbar jag varje dag och sen är jag ledig igen. Så nu ska jag slita hårt en vecka!
Idag tog jag sovmorgon och sedan runt lunch kom Max till mig som fick sluta tidigt. Vi for sedan vidare till Lerdala där vi åt god mat och hade det lungt och fint och även hann med ett dopp i Bjursjön. Sen så skulle jag ta bussen hem men den för j*vla reseplaneraren på mobilen går ju inte leta på så jag missade bussen. Och eftersom jag hade tidspress på mig så fick jag ringa min pappa som är räddaren i nöden och var snäll och hämtade mig och körde mig till nästa stopp som var Anna. Så tack så jätte mycket min snälla pappa. Där träffade jag saknade vänner och vi åt mycket god mat och pratade massor och spelade spel. En lugn och skön kväll!
Imorgon ska jag jobba på dagen som sagt och sen efter jobbet far jag raka vägen hem till min fina. Så hoppas på att jobbdagen går fort så man slipper räkna timmar som man lätt gör om det känns långtråkigt och segt. 

Godnatt 
Evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0