Lite ledigt

Idag är det tisdag tror jag. Idag har jag städat mitt rum. Tvättat lite. Danast runt i huset till hög musik. Varit som en liten husmor. 
 
Kände att jag ville ta det lite lugnt på dan idag och fixa lite sånt jag länge struntat i att göra trotts mammas tjatande. Man är allt lat märker man när man är ledig och när man jobbar är man ännu mera lat när man kommer hem. Men idag tog jag tag i livet och bara gjorde det. Jag måste faktiskt erkänna att det är helt underbart är rummet är rent och fint och man kan se golvet och skrivbordet. 
 
Igår så tog jag sovmorgon och sedan åkte jag till mina kusiner och vi for vidare ner mot stan och gjorde lite ärenden och sedan åt vi lunch på stan ihop. Efter en god lunch hängde jag och min bror med dem hem en sväng. Och precis när vi kom hem så började det blixtra och ösregna. På kvällen sen tog jag bilen i åskovädret mot Lerdala och träffade Max. Senare på kvällen sen hängde även Isak och Gustav på oss och så åkte vi och badade när vädret hade lugnat sig. 
 
Hoppas allt är bra med er i värmen. Det är så klibbigt varmt ute och det är nästan jobbigt tycker jag även om man inte ska klaga på värmen när den väl har kommit. 
 
Ha det bra tills vi hörs nästa gång
 
evve
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0