Onsdagkväll

Det känns som denna dagen har gått väldigt segt. Kanske är det för att jag inte känt mig helt frisk och pigg i kroppen. Jag vet faktiskt inte varför men vissa dagar är det väl så bara. 
 
Idag blev jag väckt av Max kl. 06.00 för då skulle han gå upp och åka till jobbet så jag hängde med han ner och gjorde mackor till honom (så snäll är jag är man inte världens bäst flickvän eller?) och sa hejdå. Sen gick jag och la mig i hans säng igen och sov vidare till halv 10 då gick jag upp och gjorde mig iordning och sedan åkte jag vidare för ett besök hos mormor. Där fick jag nybakt bröd som hon hade bakat och ville bjuda på (tror det mest var för att hon saknade sitt ena barnbarn lite) och även en beskvi. Efter en stund där for jag vidare hemåt och väl hemma stupade jag i soffan och där somnade jag i 2 timmar. Min kropp har verkligen inte varit jätte pigg idag märker jag så det var skönt att bara umgås med mamma och pappa lite och ta det lugnt. 
Igår kväll fick jag en saknad efter Max och hade bil så jag åkte till han och vi tittade klart på en film vi hade börjat se en annan kväll och sen stannade jag även där över natten. 
Imorgon har jag faktiskt inga planer för så vi får helt enkelt se vad jag hittar på. Det är skönt att ibland bara ta dagen som den kommer och göra det man känner för. Sen måste jag även passa på att njuta av att vara ledig för på lördag blir det jobb igen och 7 dagar på raken som tur är efter det så är jag ledig 7 dagar igen. Nu tänker ni säker fy vilket chill jobb men ska jag vara ärlig är det sjuk jobbigt för man måste hela tiden vara på sin vakt och sitta mitt i solen i värmen är hemskt. Plus skulle det hända något så får man verkligen att göra. För man sitter hela tiden bered på det värsta och är det mycket folk får man att göra. Sen vist vissa dagar är det kanske världens chillaste sommarjobb men mitt i sommaren är det inte det. 
 
Ne nu börjar jag bli trött trotts att jag sovit så mycket idag.
 
Godnatt
evve
 
 

Kommentarer
Postat av: Angie

Snygging!

2014-07-10 @ 00:18:19
URL: http://www.angies.vimedbarn.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0