25 Juni

Hejsan!
 
Kände att jag var lite tvungen att visa att jag lever. Hoppas allt är bra med er för jag själv mår jätte bra lite trött kanske men är man inte van vid att gå upp halv 7 vajre dag så blir det så. Som ni säkert fattar är jobbet i full gång och halva simskolan har redan gått. Så dagarna nu går åt till att jobba, träffa min kille och vänner och försöka leva lite sommarliv. 
Dagarna som har gått nu i veckan alltså måndag och tisdag och onsdag har jag jobbat och sen efter det träffat min pojkvän innan han idag drog mot festival. Så det har blivit mys med han och jobb på morgonen. Det är konstigt att man kan sakana en person redan även om det var senast igår kväll man träffade han och nu ska vi vara ifrån varandra i 4,5 dagar hoppas tiden går fort. Det låter säkert töntigt för många men så är det. Under alla dessa dagar ska jag jobba och träffa vänner. 
 
I måndags fick jag även ett glädjande besked om att jag fick VG på min sista kurs år 1. Snacka om att Evelina Blom blev glad.För jag var nästan säker på att det inte skulle gå så bra då jag pluggat mindre än vanligt och kanske vad jag hade behövt plus att jag inte ens köpte alla böckerna och när jag satt där på tentan kändes det som att jag gissade på över hälften. Men ibland går det bättre än vad man tror. Äntligen kan man släppa skolan helt för ett par månader/veckor. 
 
Så nu ska jag fixa lite med diplomen så jag slipper det nästa vecka. 
 
Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0