Lördag men känns som fredag

Tjo!

Fy vilket tråkigt väder det är nu snart får det ta och ge sig tycker jag! Idag har jag tillbringat hela dagen med Linn Karlsson pyssling. Jag har assisterat henne på ett bröllop och så avslutade vi kvällen med lite mat på glädje. En mycket mysig dag. Just nu sitter jag nyduschad i soffan och är väldigt trött och saknar min fina Max mer än någonsin. Så nu får han komma hem! Och jag har ju sådan tur att han kommer hem i natt så jag får träffa han efter jobbet så jag hoppas min jobbdag går fort. Det är sjukt hur man kan sakna en person så mycket men jag ser det bara positivt för det är ett bevis på något väldigt bra! 
Om en stund ska jag packa ihop min jobbväska så jag bara kan gå upp och åka dirket när klockan ringer = kan sova flera minuter extra. Man får vara smart när man är extremt morgon trött och kanske inte super taggad på jobb i åska och spöregn. 

Förresten filmen igår var hur fin som helst men ska jag vara ärlig är den nog ännu bättre om man ser den hemma men några få bara och inte på bio. Men jag rekommenderar starkt att se den för den var riktigt bra! 

Kram 
Evve 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0