vad man kan hitta en kväll när man läser andras bloggar

Det här året ser jag fram emot... att få ett så grymt år som det bara går och med mycket nya erfarenheter och underbara minnen.

Sist jag grät var…. Förr förra veckan då jag tittade på bilder från studenten då jag hittade bilder på min morfar och bilder han tog en månad innan han dog.

 

Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet... Sallad för det är det bästa jag vet och man kan göra så många olika sorters sallader.

 
Innan jag går och lägger mig...
 så borstar jag tänderna, tandtråd och flux, kollar igenom allt på mobilen även om jag nyss kollade. Börjar alltid med facebook, sen twitter och instagram och sen bloggar och sen en sista gång facebook.


Imorgon kommer jag... att jobba på dagen kanske ficka med mina vänner och sen jobba lite till på kvällen.

 

Den bästa känslan är... att vara glad och lycklig.

 

När jag bakar så bakar jag... alltid det mest komplicerade och nya jag hittar.

 

Den värsta känslan är... att känna sig arg och ledsen. Detta är känslor jag verkligen avskyr dem som tur är har jag lärt mig att snabbt få bort arghet och det är väldigt sällan jag känner mig ledsen.

 

När jag lagar mat... vill jag helst laga lite finare mat utan recept och allt ska vara på mitt sätt.

 

I sommar ska jag... jobba, resa, kusten och träffa underbara vänner. Jag ska leva typiskt sommar liv och vända på dygnet och bara hitta på massor roligt.

Jag kommer alltid att vara... den jag är och stå för den jag är.

Jag vill verkligen… leva ett långt och lyckligt liv.

Det sexigaste yrket är... egenföretagare eller polis.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0