2014-05-25

Idag är det söndag och på något sätt tycker jag det är skönt med söndagar. Dock kan jag väl säga att så har det inte alltid varit men just nu gör jag det i alla fall. 
 
Idag tog jag en skön sovmorgon och sedan åt jag en frukost i min ensamhet eftersom övriga familjemedlemar jobbade, cyklade eller sov fortfarande. Efter det tog jag det lugn i soffan och kollade på massor repriser. Till slut fick jag ett ryck och ville göra någon form av träning men var inte alls sugen på gym eller prommenad och sen kom jag på att det var morsdag men jag gör om det till göra föräldrar glad dag;) Och klippte gräset helt frivilligt och det händer väl inte jätte ofta men någon gång om året i alla fall. Och pappa blev jätte glad när han såg vad jag höll på med när han kom hem och snart kommer mamma hem vi får se om hon ens ser det eller kommenterar det. Resten av dagen ska jag grilla och sen måste jag verkligen plugga för nu börjar det dra ihop sig snart och bli dags för sista tentan. Och jag känner att jag verkligen måste klara den för då har jag klarat första året helt utan problem! Plus att omtentan ligger när jag är i Grekland så. Sen ett VG vore ju inte fel det. 
 
Ne nu ska jag göra mjukglas! 
 
Ha en fortsatt bra söndag
evve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0