Fy vilket segt väder

Antar att jag är en typisk svensk eftersom jag nu tänker skriva om vädret för jag  har hört att det är väldigt svenskt. Men jag måste säga att detta väder vi har nu är så tråkigt och tröttsamt. Man är typ trött ständigt och man har typ ingen ork till att göra något. Idag har jag faktiskt inte planerat något speciellt att göra och det är väl typ första gången på ett bra tag. Skönt kanske många tycker men jag gillar att ha fullt upp så för mig är det lite segt och rastlöst. Men jag tror ändå det är bra för min kropp att bara få chilla lite. Jag har än så länge plockat ordning på mitt rum och slängt in en tvättmaskin. Här snackar vi rikligt med vuxenpoäng ska ni veta. Har äntligen börjat fatta hur man tvättar och vilka färger man kan blanda med varandra. Resten av dagen vet jag inte alls vad som händer ska väl packa inför helgen och bara ta det lugnt. Är jätte sugen på att baka så det kanske jag också ska göra om jag hittar något gott. 
 
I helgen bär det av till Karlstad och där kommer ledar campet utspela sig. Hoppas på en rolig helg dock är jag inte jätte pepp på det just nu men det ändras nog när jag väl kommer dit. Det blir nog en rolig upplevelse och framför allt lär man få mycket nya erfarenheter. Det är blir nog 2,5 roliga dagar. 
 
 
Nu ska jag leta upp något gott att baka och hänga upp tvätten.
 
Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0