Lite ändrade planer

Hejsan!
 
Fy vad jag känner mig seg och lat idag. Men jag känner ändå att jag har varit duktig och pluggat en hel del. Men på något sätt känns det som att min hjärna är på sommarlov redan för orken till att plugga och intresset är på noll. Just nu ligger jag i Max säng och ska snart bege mig iväg för att träffa min faster Lotta och kusin Angelica och mitt kusinbarn Ebba. Vi ska ta en tur på stan och köpa lite presenter. Sen ikväll ska jag och Max på bio tänkte vi och se "Divergent" hade vi tänkt. Den verkade väldigt bra så vi får hoppas den är det med. 
 
Så nu ska jag fixa det sista och sen ska jag dra!
 
Det blev ett ovanligt kort inlägg men jag tror det är något jag behöver lära mig ;-)
 
Ha en bra tisdag
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0