På resande fot

Just nu sitter jag åter igen på tåget fast nu är det tillbaka till Skövde. Har haft ett par jätte mysiga dagar i Göteborg och det tog faktiskt emot lite att åka hem. I tisdags när jag kom ner till Göteborg mötte jag upp Max i stan så fixade vi lite med en present till Linn. Sedan for vi vidare hem till Linn och Martin för att fira Linn som fyllde 20år tillsammans med min kusin Angelica, Linns mamma och bror. Det var riktigt mysigt och mycket god fika fick vi. Igår onsdag så fixade jag och Max lite och sedan så for vi ner till stan där vi tittade på Chalmers kortegen. Efter det mötte vi upp Linn och Martin så gick vi mot restaurangen Moon thai och åt god mat. Det är en ganska häftig restaurang måste jag säga det var lite som att kliva in i Thailand. En mycket trevlig kväll! Idag så startade Max och jag dagen med en frukost ute dock var det väldigt kallt trots solen. Och nu sitter jag här på tåget. Så det är väl i stort det jag gjort de senaste dagarna. Man kan väl sammanfatta det med att jag är väldigt nöjd med livet. 

 

Hej hopp

evve

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0