Sista maj

Godkväll!
 
Just nu sitter jag framför tv:n och halv kollar på någon film så är sådär men här lär jag nog sitta kvar. 
 
Idag fick jag ingen sovmorgon eller lite kanske men kl.10.00 var det dags för möte med simningen. Vi gick i genom kommande termin och även lite saker framåt. Men det bästa av allt var nog att vi fick sjukt god mat. Efter det for jag hem och tog en power nap för jag insåg att det skulle inte bli något resultat av plugget om jag inte sov 30 min innan. Så efter den lilla sovstunden blev det plugg. Efter det har jag och min bror varit och handlat lite inför mammas födelsedag som är imorgon och påvägen hem köpte vi med oss sushi lata som vi var. Men när mamma och pappa inte är hemma får man vara så lat faktiskt och det var väldigt gott måste jag erkänna. Och mätta och belåtna hamnade vi i soffan med lite dipp och gurka och morötter. 
 
Imorgon ska jag plugga massor och kanske ta en promenad och sen ska jag förbereda lite innan mamma och pappa kommer hem och då blir det firande av mamma. 
 
 
Här är en bild på mig och världens sötaste lilla Ebba!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0