Tisdag

Dagarna går så fort och det gillar inte jag riktigt men så är det och det är bara gilla läget och göra det bästa av det. Idag har jag haft en kaos morgon! Det börja med att telefonen började ringa och väcka mig 2 gånger. Efter det kliver min bror in i mitt rum och frågar om jag kan köra han till skolan och så snäll som jag är sa jag ja. Så jag gjorde iordning mig och satter mig i bilen. Men såklart startar bilen åter igen inte! Jag blev så sur för hela min dag var planerad efter att den skulle rulla mig genom dagen smidigt med den. Så min bror fick slänga sig på bussen ovh jag själv fick springa in och slänga i mig frukosten och sen ta först buss till stan. Sedan fick jag gå snabbt upp till farmor och farfar för att jag skulle köra dem till frisören. Så fick ta deras bil istället och tur att de hade den hemma och så snälla som de är fick jag låna den tills imorgon. Sen efter frisören fikade vi hos mormor och sedan åkte vi vidare till tandläkaren. Under tiden de var där fixade jag lite ärenden och passade molly. Efter det hämtade jag dem och nu sitter jag på tåget till Göteborg för att träffa Max. Idag var den enda dagen som vi kunde ses så jag försökte komma med ett tidigt tåg. Jag är väldigt glad att min plan funkade trotts att jag är extrem tidsoptimist. 

/
Evve 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0