Något ni kanske inte vist om mig



- Jag är till en början en väldigt blyg person men det släpper ofta fort.
- Är typ beroende av pepsi max och finns det inte det blir det cola zero.
- Orden diet och deffa är de töntigaste jag vet.
- Jag har nyss blivit Samsung ägare och det trodde jag aldrig skulle ske eftersom jag var helt förälskad i iPhone. Men nu vill jag verkligen inte byta tillbaka.¨
- Just nu drömmer jag mig bort från Skövde vilket jag inte trodde skulle hända.
- När jag var liten var min favorit leksak en doktorväska med tillbehör i. Så att hjälpa människor har funnits i mitt tänkande sedan tidiga år.
- Om 2 veckor och 3 dagar är jag äntligen 20år!
- Jag har börjat skämmas över mig själv gällande min fågelfobi.
- Jag är sjukt mörkrädd och har lätt för att skrämma upp mig själv.
- Jag är jättesvag för allt som innehåller choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0