Torsdag 16 oktober

Nu var ännu en dag över och jag tycker det känns hemskt nästan eller det låter hemskt. Men det är väl bara för att jag tänker för mycket. 
 
Idag fyller min kära far år vilket betyder att vi ätit tårta och  han har fått fina presenter och firat hon lite. Jag har även försökt plugga på matten inför högskoleprovet. Vissa bitar går jättebra andra får jag verkligen gissa mig till. Så det ska bli roligt att se hur det går. Jag får helt enkelt se detta som en rolig grej att testa sig själv på och skulle det gå bra lite bra så kanske jag får en extra väg att komma in på.  Sen har jag även haft simskola på kvällen en liten sväng. 
 
För övrigt är allt bra. Lite trött och seg men det skyller jag på vädret faktiskt idag för det har varit så tråkigt och dystert. Men det blir nog så lätt i början av hösten/vintern nu när det varit en kanon sommar. Kroppen måste hinna ställa om sig hur töntigt det än låter så tror jag faktiskt det är så. 
 
Ne nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta serier. 
 
Godkväll
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0