God kväll!

God kväll!

hur har ni det ??

själv har jag det faktiskt ganska bra förutom att jag är ganska tröt :D

I dag började min dag med att klockan ringde kl 9.00 tidigt för att vara helg och jag var som sakt gansak tröt men ajg var tvungen att ställa klockan för att jag skulle till badet och ha simträning i 2 timmar som bestod av ett syra pass som gick ganska bra men inte lika bra som förra gången :P Sen efter det belv det stan med mamma och vi gick och kikade lite men det fans inte så mycket att ha så vi bestämde oss för att gå på bio för vi har en kill fri helg som är ganska skönt kan man säga. Vi såg den nya filmen "Änterligen Midsommar" den på miner lite om " Sommar med Göran" om det är någon av er som har sett den! men inte riktigt det var lite skilnad men men den var faktiskt ganska bra förutom att jag fick en tant brevid mig som satt och komentera hela tiden satt och kommentera allt och liksom sånt som var helt onödigt så det gick inte riktigt att leva sig in i filmen elr vad man ska kalla det... Det var min dag lite kort samman fattat.

kanske man ska ta en liten dagens outfit som bestod av:

ett par svarta leggins från HM, en svart bas tjol från JC, ett svart line vet inte vart det var fårn, ett par ridkängor som jag kallar det från skoakademin med märket clark elr vad det heter , en grån lite längre kofta med knappar och ett band kommer inte heller ihåg var jag köpte den.

Ja vad ska man mer skirva jo jag kan ju bara nämna att snart fyller jag år för er som inte viste det :D det är väl roligt??

Ne men det knaske inte var så roligt men men vad ska jag skriva om??

Jo jag har kommit på en sak vad fåniga alla mäniskor är specielt alla små som försöker att se äldre ut ön vad det är och splecilet att klö sig som fjortisar och PJ stilen asså det är det värsta jag vet jag skulle skämas om jag gick om kring i ett tjockt lager med foundation och sen silvet runt ögonen och sen massor strek i ansiktena och låsas vad den jag inte är och bara hålal på med sånt fångit asså jag fattar inte hur folk kan med att gå så!!Ni kanske tycker ajg är konsitg men jag tycker det är den värsta stilen som någon sin har skapats. Hör på det här da hur fånigt är inte det här när jag satt i bio salongen i dag så satt det 4 tjejer och prata och höll på jag tror dom var 12 år kanske men inte äldre och dom höll på som riktiga fjortisar och skulle vara skit coola och så där asså jag skulle bara kunna gå fram och säga vad håller du på med det där är inte du va dig själv och kolla inte vad alla andra tycker du ska göra och så jag hatar att folk förljer det dära tuntiga ordet GRUPPRYCK vaf ???? mm ni  kanske tycker jag är konstig men jag stör mig bara på sånt folk specielt när man är 12 år ucsh!!

Ne nu blev detta inlägg långt men aa sån är ju jag!! :D 

Ne nus ka jag krypa till kojs för jag är riktigt tröt vi hörs kanske i morgon och ajg vill ha tips på vad jag kan skriva om!!!!


Puss & Kram 

evvisz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0