23 tredje December

God morgon!

Min dag startade med att pappa väckte mig klockan tio när jag låg och sov som djupast snacka om att jag blev sur då. Jag har inte fått någon sovmorgon på två dagar så nu hoppas jag att det ska bli bättring på det. Sedan blev det lite frukost och sedan klä granen och i år blev det jag själv som fick göra det och det var roligt. Sen har jag och min bror haft bädda om säng tävling och gissa vem som gjorde snyggast och snabbast jo det var ju såklart jag ;) Min bror hade typ bara slängt allt i sängen och bara så det var en enda röra. Sen har jag plockat ordning i rummet lite och nu sitter jag i soffan och pratar lite med mina mor föräldrar och mamma.

Resten av dagen så blir det att pynta lite och sen jul mys och bara njuta av att det inte är så långt kvar till julafton och lyssna på massor jul låtar.

Tror att jag kanske bara slänger in ett inlägg på morgonen i morgon resten av dan så ska jag inte bry mig om bloggen för att jag vill njuta och va med min släkt som jag måste erkänna att jag kanske inte varit med så mycket som jag kanske borde så det blir en familj och släkt dag i morgon :D

Kram

evvis♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin du är! <3

2010-12-23 @ 13:20:10
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0