Jag...... :)

Det finns hur mycket saker som jag gillar och inte gillar!

 

Här kommer en punkt lista med sånt jag gillar:

 

·     Vara med vänner.

·     Åka på äventyr behöver inte vara något stort men typ bara åka någonstans.

·     Hitta på nya saker

·     Shoppa

·     Att testa på nya saker (är alltid öppen för nya idéer )

·     GODIS

·     Åka båt

·     BADA

·     Vara på Kusten

·     Träffa nya människor

·     Mysiga kvällar med någon/några underbara

·     Människor typ se på film eller prata eller vad som helst ;)

·     Musslor ,kräftor och krabba från havet

·     Vara vaken länge på natten/morgonen

·     Variation (alltså inte göra samma sak hela tiden)

 

 

Och här kommer saker jag inte gillar:

 

·     FÅGLAR :S (det värsta som finns)

·     Folk som lossas va någon

·     Ormar

·     Blodpudding, räkor, spenat

·     Vänta

·     Sånt som jag inte tycker är roligt (ex: Dansdagar ;) )

·     Hockey ,Fotboll ,Handboll

·     Boll sporter

·     Springa eller alltså ta en jogging tur

·     Vara trött

·     Mörker

·     Förkylning

·     FÅGLAR (igen för att det är så himla äckligt)

·     Vara ensam

·     Mjukis byxor

Det finns massor som man inte gillar men det värsta är nog allt FÅGLAR får typ rysningar av att gå för bi och hela jag blir helt konstig och detta är inget skämt. Jag vet flera som jag tycker är fånig för det men jag kan inte ro för det. ;S

Kram

evvis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0