Saker ni inte viste om mig :D

Det finns nog många saker som inte många vet om mig här kommer nu några:

·         Hatar FÅGLAR

·         Rädd för att bli tjock men tycker att det inte är så roligt att träna (förutom att simma)

·         Älskar blåmusslor och krabba

·         Ganska feg/blyg

·         Känt becka sedan den dagen jag föddes

·         Varit på kusten varje sommar sen jag var 7 månader gammal

·         Kräsen när det gäller killar ;)

·         Är beroende av min Ipod touch

·         Socker beroende

·         Har permanentat håret får ett och ett halvt år sedan (lockigt)

·         Har spelat tvärflöjt i ca 5 år (men slutat nu)

·         Tycker om att pärla smycken

·         Gillar att sy kläder

 

Det finns säker mer men detta är det jag kommer på just nu som är nog det största sakerna.

 

Just nu sitter jag och pratar med Johanna och äter massor gurka, morötter, kex, popcorn och tacos chips och dipp. Det är inte fel det. Men nu ska jag vara lite social med Johanna så vi hörs i morgon.

 

God natt

evvis♥

 

Bild från ipoden på mig och Johanna i sommras :D

 


Kommentarer
Postat av: johanna

mycket trvlig kväll! hihi, snygg bild eve! ;)

2010-12-19 @ 10:04:49
URL: http://johaannnaehn.blogg,se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0