Söndag kväll i Hentorp i ett.........

gult hus. Ja där hittar ni mig :D Just nu har jag ätit en mycket god middag med min familj och de fyra ljusen tända på bordet. Men tyvärr ingen jul känsla än :( Det verkar som att det inte kommer bli någon förens kanske granen kommer in i huset och det blir nog inte förens dan för doppare dagen. Idag har jag skrivit lite på min idrotts inlämning och läst lite i engelska boken och sen har jag slappat och gjort perfekta knäck vill jag lova. Så snart blir det att hämta lite knäck i kylskåpet och proppa i sig.

Annars så är det ganska bra förutom att det känns som att hela munnen snart ska spricka och det är pga att mina visdoms tänder är på väg det är verkligen inte skönt och sen är jag på väg att bli förkyld som jag alltid blir några dagar innan jul. Det har nu typ varit så i 4 år det är ju något som inte stämmer men aa man får bara köra med alla huskurer och hoppas på att det inte blir så farlig som sist då jag inte hade någon röst typ på två dagar det var väldigt jobbigt.

Resten av kvällen blir det tv och lite mer dator och sen äta knäck :D Sen ska jag väl även försöka komma i säng i någorlunda bra tid. Men det kommer sluta med att jag inte är i säng förens efter tolv ändå som vanligt när man tänker på att man ska lägga sig i tid. Just det jag måste packa baddräkten med :D Vi ska simma på idrotten det är nog det bästa som finns med att ha gympa på arenan och att skolan tycker det är viktigt. Det är ganska bra för då får jag visa nått jag är bra på och på samma gång tycker är roligt. Sist vi simma så skulle våran lärare lära ut frisim och det gick väl sådär för han men med lite hjälp av mig så fixade han det bättre. (Nu låter det som att jag skryter men aa har man simmat i 10 år så vet man vad som är helt fel och rätt så jag vill inte att ni ska tro att jag är världes skrytare för då tror ni fel men aa det var väldigt lätt att se vad som var fel för det var så tydliga).  Ne men man kanske ska packa väskan nu så kan man sova ett par minuter längre i morgon ;)

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så ses vi i morgon!

Kramar

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0