Tisdag

Hejsan!

Idag: Varit i skolan som bestod av spanska prov, svenska, matte och naturkunskap. Måste säga att naturkunskap är riktigt tråkigt men aa jag över lever nog är ju klar med det om ett år tror jag att det blir. Sen blev det att hänga med Anna och Erica ner till stan och sen hem och nu sitter jag i soffan och ska kika lite på engelskan och sen blir det ner till stan och möta min saknade Josephine och vi ska nog ta en fika på Rådhuset :D Sen blir det hem och sova tidigt.

Onsdag: Min farfar fyller år. Skola och sen vet jag inte vad som händer.

Torsdag: Skola, ta bort stygn och kanske träna vet inte än det beror på hur det går med stygnen.

Fredag: Ingen skola för min klass vi ska ha ”klass dag” vi ska bada, bowla och äta. Det ska väl bli mysigt gött att slippa skolan även fast fredagar är våran bästa dagJ( Kanske kolla på idol med Anna och Erica eller Anna kommer kolla och jag Erica kommer käka godis ;))

Lördag: Inget bestämt än….. L

Söndag: Kanske träna och ta det lugnt och kanske hitta på nått..

Ne nu ska jag slöa lite och kolla lite på engelskan.

Jag tror inte jag är själv om detta men vist är det störande när personer berättar olika till alla för att det ska låta bra eller för att man vi verka bättre inför vissa. Och det roliga är när man hör två saker en från en person och en annan sak från en annan person. Vad sak man tror och vem litar man på? Mitt svar: INGEN!! Det är så fejat om man lossas vara och säga nått för att det ska låta bättre och sen när det inte ens är sanning.  Det finns många och jag vet många som fejkar att vara någon annan än vad det är och gör saker som de igenterligen inte skulle göra om det var sig själva och att man pratar skit och sen att man gör dumma saker det är hur fel som helst men vissa människor förstår inte det och sen när det syns igenom fast att det själva inte märker mig. Vist är det upp till var och en att vara den man är och göra och säga vad man vill men ibland är det så synd om en människa som låsas för att få vänner som också fejkar och sen visar det sig att det är en grupp med osäkra människor. Det låter ganska roligt att liksom personer som låsas vara någon annan lite ”coolare person” för att få ”coola” vänner och sen visar det sig att alla har fejka. Det är lite skratt retande. Nu låter jag jätte taskigt men det är ju faktiskt stan….

Ne nu får det räka jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om ordet grupptryck jag tycker att det är så fånigt och ni märker nog det med för jag tar ganska ofta upp det.

Men ni får ha det så bra

evvis♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Vädligt bra inlägg Eve! Man får en tankeställare./ Anna & Erica



Hoppas jag är välkommen att också äta godis på fredag ;)/ Det får väl vara ifrån mig då antar jag eftersom att Erica fick äta godiset!! :(

2010-12-07 @ 19:01:42
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0