Trött ;)

Hello!

Ja nu är det inte så långt kvar till det efter längtade lovet snart är här. Man börjar redan känna att ögonen faller ihop och att skolan blir lite lugnare. Alla lärare tycker att det är konstigt att vi har det lugnt nu för att det är så vana med att man har allt innan lovet men efter som att terminen inte är slut förens vecka 3 nästa år så blir det att allt är efter lovet vilket känns både bra och dåligt. Dagen har bara bjudit på skola och sen bussen hem och när jag kom hem såg jag att min julklapp kommit hem :D och jag var tvungen att se om den passa och det gjorde den men jag la tillbaka den lika fint igen.  Och jag blev jätte nöjd men nu hoppas jag att mamma kan slå in dom och att jag försöker glömma av att jag ska få det så att det blir en liten överraskning och ni får inte se dem förens efter julafton :P Ne nu ska jag äta och sen ska jag plugga lite naturkunskap A och så.

 

Vi ses!

evvis♥

 

Gjord av mig själv för att testa mitt nya foto program :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0