Fredag!

ÅÅåå just nu älskar jag livet eller nästan på måndag förmoderligen blir det kusten vi såg i går att pappa måste skaffaa nytt pass för det måste tyderligen vara gillitgt 6 månader alltså den dagen du reser måste det vara 6 måndader innan ditt pass går ut för annars kan du inte åka och sedan ska jag ta min sista gardacil sprutta (alla säger att den sista gjorde ondast ursch kommer dö).

Nu undrar ni säker varför min pappa ska ha nytt pass det är för att vi ska den 8 augusti åka till Grekland :) Rhodos kommer vi åka till i en vecka och bara sola och bada och slappa leva livet liksom.

I dag har det inte hänt så mycket folk är typ inte hemma så dethar blivit lite spela spel och lagat en skit god mat och jag har nu suttit och dunkat musik allt möjligt. Sedan nu har jag sitter jag och nästan skarttar och min bror och han kompis för dom kommer inte på nått att göra så edvin sitter med datan i knät och mattias sitter och tar ego bilder de är så roliga sedan tycker dom att det är tråkigt och de är så barnsliga. Resten av dan ska jag nog kanske sy lite gjorde en tjol i går som jag blev ganska nöjd med.

JA jag har en ska jag har funderat mycket över en gansak lång tid liksom det är fatta hur många som bara går efter det dära jä*vla grupptrycket  och gör bara saker som de "coola" och liksom är inte alls sig själva det lossas gilla allt det som en kompis kanske säger å vad snyggt och likosm slösar ex.pengar på sånt de igeterligen inte vill ha. Det roliga är att det syns så väl igenom och liksom när man är med olika personer med olika stillar och sedan kommer det en människa som vet inte vem den är som följer grupptrycket och så går man på stan med en sådan person då syns det så himmla väl och liksom personen verkar inte förstå det själv. okej nu kasnke ni tycker är tråkigt men liksom detta är saningen bara och jag vill inte säga attt jag är helt perrfekt heller men jag liksom följer min egna jag vad jag vill och säger ifrån om det inte blir rätt och det är bara tråkigt och behöva stå och lyssna på hur osäker en människa kan va men om alla var liksom skulle liksom det inte vara roligt heller och genom grupp trycket blir alla lika...Ne nu ska jag sluta fick ett sånt dära skriv ryk att jag behövde få ut detta ur min och nu har jag fått det ur mig.


Jag men nu ska jag dra vi ses om det inte blir nått i helgen blir det nog inte föresn som 2 veckor jag kommer göra ett inlägg här näst men aa hoppas ni kan hålla er!


ha det bra

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0