Friday jao!

Tjenare allt folk som läser detta!


I dag har jag hunnit med gansak mycket faktiskt ex, cyklart tillghrans och köptt ett kilo godis, varit på stan och shopat en kuvertväska, varit med becka en snabbis (hon flyttar ner i morgon till kusten alltså bara för sommaren),grillat med familjen,kollat på tv.  Nu kolla jag eller inte direkt kollar sitter brevid och kollar på vm matchen vet ej villka som spelar men aa det andra familje medlemarna ville se så då har jaag inget att säga ;)

I morgon blir det kanske en tur med båten i vänen och garanterat bad :) Det är ju skit varmt nu i dag var det ju säkert över 30 grader känndes det som och man har ingen lust att va i solen då liksom det är för varmt så jag satt på alltanen med parasolet uppe och en stor godispåse. Fast nu måste jag verkligen börja tränan igen har inte tränat ordentligt på 3 veckor typ det är för att vi har sommarlov i simningen och så och jag hatar att springa det är så tråkigt och jag har inte skaffat något gymmkort så aa det får bli sittups :)

Ne nu ska jag tjata lite så att det byter kanal och sen blir det nog lägg dax :)


vi hörs

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0