Jag ä så.......

hungrig fast attt jag åt frukost nyss men aa man får nog vänta några timmar till sedan blir det nog mat får se om jag överlever :)

I dag har inte mycket hänt än så länge skriver lite på min nya ide och sedan så kollar jag på tv. Ville bada i dag men vädret verkar inte bli så super bra föresn i kväll eller nått så det får nog bli ett kvälls dop om någon hänger på :) Förutom det så blir det mycket slapp ska till kusten i helgen och lämna ner båten så det blir till att pakca lite med och så.

Ne nu ska jag kolla vidare på datan och sedan hitta på nått :)


Dagens låt: Vouge Med Madona :) Den ä med i min favoritfilm så det ä inte så konstigt kanske att jag gillar den :P


Ha det bra så ses vi

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0