Ursch vad det är varmt :)

Nu är det för varmt det finns inget som svalkar och man bara svettas ihjäl eller inte kanske så hemst men aa. tur att det ska bli kusten snart igen så att det kna bli fläktande båt turer ringåkning och mycket bad :) annars är det bra idag har jag hjälp min farmor och farfar att flytta lite mer saker och sedan har jag inte gjort så mycket ska nog snart duchsa eller åka och bada. Ne nu ska jag sluta skriva men aa bloggen blir som sakt lite lidande nu för att det är ju sommar så man är anntingen inte hemma eller så är man ute :) Jag har bild brist med så det är därgöör jag inte får in så mycket och sedan krånglar den datan jag har alla bilder på så det blir lite bild fria inlägg tyvär.


Ne nu ska jag dra vi ses ska försöka med något inlägg till innan jag åker :)


kramar och pussar :P

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0