Let´s dance i kväll da alla läsare!

Nu börjar det närma sig slutet och vem tror ni kommer stå i finalen??? Själv tror jag att det kommer bli Mattias och Claudia.De tycker jag är bäst men Molly är väl ganska bra också men jag tro det det blir dom två. Ikväll hoppas jag på att Willy eller Gudrun (politikern) eller har hon åkt ut. Jag kollade inte förra veckan och kommer inte ihåg men aa om hon hon är kvar tycker jag att hon ska åka ut eller willy. För seriöst det är ju bara några kvar och börjar närma sig finalen och han kan  ju inte dansa. Han är ju bara underhållande men man kan ju inte stå i finalen för att man har varit underhållande. Hoppas Claudia vinner för hon har varit bra ända från början. Kanske nått pogram som inte blivit bra men till stor del har hon varit bra. Så KOM IGEN CLAUDIA! Efter i dag är det bara fyra par kvar och 4 veckor till finalen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0