Lördag 20/3

Hej på er!

I dag har jag varit först och tränat som en vanlig lördag brukar börja. Sen efter det möte jag upp mamma på stan och så var vi och köpte strumbyxor och strumper och sen kollade jag på en vår jacka. Efter stan så sitter jag här hemma och i kväll blir det några kompisar till familjen som kommer och vi sak äta lite gott och så.

I dag är det körslaget och det är skönt att melodifestivalen är slut det är ju liksom samma sak varje år. Det börjar bli tråkigt det är samma program hela tiden det är samma med Idol, Let´s dance, talang jag skulle kunna rabbla upp ännu fler det är ju samma sak med dom att det är samma sak hela tiden.

Men ni får har det bra så hörs vi i morgon!


Evvis<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0