Kort men aa

Hejsan detta blir ett kort inlägg.

Dagen har beståt av att leta tyger och mönster till en skolavslutnings kläning men det fanns inte ett skit av det jag ville ha men det svåra var att jag redan hade ritat upp en bild i huvudet så att då blir allt svårare så det blir att köpa en i stället och jag köpte i ställe 3 olika tyger och ett mönster och sedan får det vara bra så för att jag kommer alldrig att hitta tyger (klädtyger) för det är ingen som syr det längre så aa men jag f¨r fortsätta leta men nån hemma gjor skolavslutning som inen annan än jag skulle haft blir  det inte. Men ska åka till någon annas stad och kolla vill inte ha nått som någon annan har det är så tråkigt....


Men vi ses

evvis<3


ps. nån som har förslag på tyg affär med kläd tyger???? :) I need

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0