Ursch

Okej nu måste jag förklara varför jag inte har bloggat på flera dagar det är pga att vi håller just nu på att renovera vårat vardags rumm hall med mera och vi har rivit en vägg som huvudjacket satt i och sedan har pappsen bräntsönder vår roter :( och vi har därför inget trådlöst och om vi ska ha nte nät så måste vi ha en jobbig slad som bara är i vägen och det tar en stund att få igång allt för vi kan inte ha sladrana i för att då kommer dom få massor färg och skit på sig. Så det är lite tråkigt men allt kommer ordna sig när den dära förbaskade elektriken kommer som inte kunnde komma förens någon gång nästa vecka :( så just nu sitter jag  röran med massor utan sladar i datan och kontakten sitter i ett rör  som händer ner från taket känns inte så säkert om jag får säga det själv så det är väl dax att logga ut snart men det känns som man ligger efter i världen när man inte kan gå in på datan och så men man får  göra det bästa av situatonen.


I dag har jag haft skolan och sedan musikskolan och sedan har jag fått fara runt lite vet inte vaf men men så är det i bland när man inte vill cykla hem i regnet...... Skulle haft träning i dag men min tränare har blivt sjuk så den blev instäld och nu har jag kollat på tv lite och sedan plugga och ätit mat :P nu ska jag kolla på tv och slappa och ta en varm och skön dusch..


Men nu ska jag gå så vi får se när vi hörs nästa gång hoppas det kan bli nått emr i veckan men aa själv tycker jag att den dära elektriken kan komma och fixa detta nu och så men aa men nu vet ni varför det blir så lite bloggande men snart kommer jag att komma igen med det :)


Har föresten NP i morogn i NO kemi vilken inte är så roligt men jag hoppas på att det är lätt och bra för mig :) så vi ses


PUSS


evvis<3








oj det blev en väldigt gammal bild men den bjuder jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0