Lördag!

Tjoo!

Idag har jag haft en rikitgt skön och lång sov morgon som var väldigt efterlängtat:) Hade även en fantastisk dröm och så när jag vakna så var det bar en dröm det var så underbar som verkligen kunnde vara verkligehet men om ni undrar vad den handlar om så får ni fråga tänker inte ta upp det här i fall den personen skulle läsa men vet ju aldrig vem som läser:)

Men efter sovmorgonen ¨så var jag och träna men det blev inte så mycket träning pga att det små hade inte fått info om att det inte var något för det så jag fick ta på mig den lilla tränarrollen och träna det :) Sen efter det så har jag vairit hemma och haft lite besök från lottis och angie som var trevlige och vid halv 7 ska jag och några tjejer ut och äta vi har bokat bord på Benidorm :) så det får vi hoppas blir mysigt. För övrigt så sitter jag nu och kollar på reprisen av "Ensam mamma söker". Men ska slappa lite nu.



Vi hörs !


evvis<3




Sommaren är det bästa jag vet träffa underbara människor, bada, mysa, sola,åka båt och sommarlov:)


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0