En ny vecka kanske nya .....

upplevelser och nya möjlig heter. Och livet bara rullar på. Men nu börjar jag känna att jag saknar en pusselbit eller lättare sagt vill jag har en pussel bit till. Om ni undrar vad en pussel bit är för mig är det bitar man samlar på sig under livet alltså drömmar och saker man vill liksom några är : Kärleken hitta den rätte, gå i skolan ,gå ur skolan , leva ett bra liv, tak över huvudet alltså det finns massor pusselbitar och det blir liksom typ bara fler och fler man kommer på fler på vägen. Nu tycker jag sälj att jag lät religös men det är jag faktiskt inte. Eller jag är ju döpt i svenska kyrkan och konfirmerad men dopet det bestämde jag ju inte och konfirmationen gjorde jag faktiskt för att träffa nya vänner och sedan för alla presenterna :) Det finns nog flera som kallar det att man är troende men jag själv kallar inte det troende för man går ju inte i kyrkan och ber och så. jaja nu kom jag bort från ämnet. Men alltså detta med pussel bitar tycker jag är gnaks roligt för att om man tänker efter blir ju livet som en stor pusselbit liksom:) Just nu har jag en bitt som jag tycker fattas.


I dag har jag varit i skolan och lärt mig lite saker itne för att jag lärt mig någott nytt men nått hoppas jag :)
Sedan så drog jag med becka och köpte naturgodis och sen blev det bussen hem och äta och nu snart ska jag på träning och sedan kolla på tv och slappa är så tröt kom hem sent i går och gick upp tidigt i morses :) SÅ det blir nog att gå och lägga sig tidigt :)

Ne nu är det bäst att jag går och packar träningsväskan så hörs vi i morgon :)



Dagensoutfit: En långärmad tröja med lite puffar på armarna från weekday,jeans från lee (JC), svart linne , vita convers och silver armband och min nya väska från svea :)



Men ha det så bra

evvis <3



Kommentarer
Postat av: Angie

Alltså Eve du är så sööööt när du bloggar!! :D

2010-09-06 @ 19:04:50
URL: http://gelo.blogg.se/



Postat av: rebeckaaa

Haha eve du är för goer! Loveya<33

2010-09-06 @ 19:11:39




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0