Musik mums :)

Ja just nu sitter jag och lyssnar på min ny gjorda spotify lista med alla möjliga låtar allt från balader till tecno. Tecno är kanske lite ovanligt för mig men jag har allt hittat några riktigt bra låtar.
Detta är några av det jag har i listan : "Epire state" med Alicia Keys
                                                        "Från och med du" med Oskar Linnros
                                                        "We no speak Americano" med Yolanda be cool and DCUP. och Flera låtar:) 



I dag har jag först varit i skolan sedan har jag plugga lite och just nu slappar jag och njuter av att göra sånt jag gillar ex. som att blogga :) Och sitter även och funderar över vad jag tycker skulle vara mitt höst mode som jag tycker skulle vara snyggt. När jag tänker på höst kläder så tänker jag mig stora stickade kofter och roliga tights som blommiga och lite batik aktiga och sedan tycker jag att man även kan ha jeans som man själv tycker sitter skönt och behagligt till detta tycker jag man ska ha enklar linnen  och sedan ett par snygga boots och smycken som gör outfiten lite roligare och att det glittra lite. Som ni säkert redan förstår så vill jag ha varma och bekväma kläder efter som att man nu är ganska van vid värme och helt plötsligt blir det kallt och då är det ju inte roligt att frysa. Igenterligen är jag inte så frusen av mig men tycker att det är så mysigt med stickade tröjer och tights :)Så det lär det nog bli för mig i höst men det vet man aldrig riktigt för man får ju se vad man känner för när man står där på morgonen i garderoben.


Föresten är det någon av er läsare som vet hur man kan få över låtar man laddat ner till itunes till en annan data ?? Jag har näämligen alla mina låtar som jag köpt på en data vi har som snart lägger av och vill kunna spara det för det är låtar för flera tusen och det vill man ju inte förlora :) så om det är någon som vet så komentera :)

Ja jag byter vist ämnen väldigt fort har jag märkt :) Nu lät det som att jag är väldigt blond men det är jag inte:) eller jag har ju hårfärgen blond men jag är inte blond :)


Ne nu ska jag kollar vidare på internät så hörs vi:)


evvis<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0