Tänk att en sak kan göra en..

Så glad och att man blir helt galen på en gång. Jag låter säkert jätte sjuk nu men jag är verkligen kär i alla appel produkter speciellt deras datorer och ipads. Efter att ha börjat använda deras internet safari så har jag blivit ännu mera in love och jag håll hela tiden uppdaterad om deras ny heter.  Själv har jag väl inte mer än en iphone och ipod toutch men vill ha en ipad 2 har hört att den ska vara riktigt bra. För resten idag såg jag att iphone 4 kommer ut i vitt nu med.

 

Haha nog om de. Idag har det varit skola som bestod av ett par timmar med kurs prov i spanska 2 och sedan ett hål på 3 timmar och sedan en lektion och slutade tio i 4. Sedan efter det tog jag och Erica en tur till Willys som har blivit en torsdags vana för oss nu ;) sedan vidare hem och nu har jag precis skrivit klart svenskan och skickat in den. Så nu är det bara samhällen kvar och en idrotts grej som ska vara inne om 150 dagar kvar och det är inte förens i höst så det är väldigt lugn med den. Resten av dagen vet jag inte vad som händer men något hoppas jag på.

 

Ni får ha en fortsatt bra dag får se om det blir något inlägg mer idag!

 

Kram

 

evvis♥



Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg =)

Anmäl dig gärna till dagens blogg ^^

http://fridisi.blogg.se/2011/april/vinnarna-ny-omgang-6.html#comment

2011-04-28 @ 19:55:22
URL: http://fridisi.blogg.se/



Postat av: Erica

Willys! :D:D

2011-04-28 @ 21:26:23
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0